Google Ads - cum facem?

keyboard_arrow_down

Campaniile noastre de GOOGLE ADS au succes pentru că:

  1. Definim obiective SMART! Obiective specifice, măsurabile, realizabile, relevante și definite în timp. De exemplu, obiectivul unei campanii ar putea fi de a crește traficul către site-ul web cu 25% în următoarele două luni.

  2. Stabilim publicul țintă: În funcție de obiectivul campaniei, este important să identificăm avatarul clientului. Cercetăm interesele, nevoile și comportamentele clienților existenți pentru a putea defini publicul țintă.

  3. Alegem cuvintele cheie: Acestea sunt cuvintele pe care noi le setăm încât să activeze reclama pe baza expresiilor pe care publicul țintă le va căuta în Google atunci când va căuta produse sau servicii similare cu ale dvs. Alegem cuvinte cheie relevante și le încorporăm în titlurile, descrierile și paginile de destinație ale campaniei.

  4. Creăm anunțurile: Anunțurile vor fi convingătoare și vor conține beneficiile produselor sau serviciilor oferite. Acestea vor conține titluri, descrieri și cuvinte cheie personalizate pentru publicul țintă. Suntem creativi în alegerea formatului anunțurilor, integrând și imagini sau videoclipuri.

  5. Analizăm paginile de destinație pentru a ne asigura că sunt ușor de utilizat și furnizează informații relevante și convingătoare despre produsele sau serviciile oferite.

  6. Monitorizăm campaniile: Pentru a ne asigura că obiectivele sunt atinse, monitorizăm interacțiunile utilizatorilor cu reclama, analizăm impresiile și optimizăm campaniile. Testăm diferite variante ale anunțurilor, cuvintelor cheie și paginilor de destinație pentru a determina ce funcționează cel mai bine în ceea ce privește atingerea obiectivelor campaniei de promovare..

  7. Optimizăm campaniile: În funcție de datele monitorizării, facem ajustări în campanie pentru a îmbunătăți performanța. Aceste ajustări pot include modificarea cuvintelor cheie, a anunțurilor sau a paginilor de destinație.

Servicii